OBCHODNÉ PODMIENKY
Základné ustanovenia
Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „podmienky“) sa vzťahujú iba na
obchodné vzťahy medzi kupujúcim a spoločnosťou JVK system s.r.o. (ďalej len
„predávajúci“), uzatvorené prostredníctvom elektronického obchodného domu
umiestneného na internetovej stránke www.jvk.sk
(ďalej len „obchod“). Tieto podmienky bližšie upravujú a upresňujú práva a
povinnosti predávajúceho a kupujúceho vo svojom aktuálnom znení a tvoria
neoddeliteľnú súčasť kúpnej zmluvy.
Predávajúci
JVK system s.r.o., 29. augusta 363, 900 46 Most pri Bratislave, IČO:
34148035 je súkromná spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri -
Mestský súd Bratislava III, oddiel Sro,
vložka 12623/B, ktorá sa orientuje na špecializovaný predaj výpočtovej,
digitálnej a kancelárskej techniky a lepiacich pások s potlačou pre segment
malých, stredne veľkých firiem a domácich užívateľov.
Kupujúci
Kupujúcim sa rozumie spotrebiteľ alebo podnikateľ, ktorý po vlastnej autorizácii
odoslal elektronickú objednávku spracovanú systémom obchodu.
Za spotrebiteľa sa považuje fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy
nekoná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti, alebo v
rámci samostatného výkonu svojho povolania. Spotrebiteľ pri začatí obchodných
vzťahov poskytne predávajúcemu iba svoje kontaktné údaje, nutné pre
bezproblémové vybavenie objednávky, poprípade údaje, ktoré chce mať uvedené na
nákupných dokladoch.
Právne vzťahy predávajúceho a spotrebiteľa výslovne neupravené týmito
podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb.,
Občianskeho zákonníka, zákona č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa, zákona č.
102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní
služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo
prevádzkových priestorov predávajúceho, ako aj súvisiacimi predpismi, všetko v
platnom znení.
Za podnikateľa sa
považuje:
osoba zapísaná v obchodnom registri,
osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia (živnostník),
osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa
osobitných predpisov (napr. notár, advokát),
fyzická osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie
podľa osobitného predpisu (napr. samostatne hospodáriaci roľník).
Právne vzťahy predávajúceho a podnikateľa, ktoré nie sú výslovne upravené týmito
podmienkami, ani zmluvou medzi predávajúcim a kupujúcim, sa riadia príslušnými
ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb., Obchodného zákonníka v platnom znení, ako
aj súvisiacimi predpismi.
Elektronická objednávka
Elektronickou objednávkou sa rozumie odoslaný elektronický formulár, obsahujúci
informácie o kupujúcom, zozname objednaného tovaru z ponuky obchodu a o celkovej
cene objednávky, spracovaný systémom obchodu. Podmienkou platnosti elektronickej
objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých údajov a náležitostí
požadovaných systémom pri registrácii alebo pri realizácii objednávky.
Kupujúci je oprávnený stornovať objednávku bez udania dôvodu, pokiaľ ešte
zásielka nebola vyexpedovaná. V prípade, že už zásielka bola vyexpedovaná, je
možné sa po vzájomnej dohode medzi kupujúcim a predávajúcim dohodnúť na jej
stornovaní. Kupujúci je povinný informovať predávajúceho o stornovaní objednávky
e-mailom.
Kúpna zmluva
Návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy je umiestnenie ponúkaného tovaru predávajúcim
na stránky. Kúpna zmluva vzniká odoslaním objednávky kupujúcim a prijatím
objednávky predávajúcim. Predávajúci je oprávnený v závislosti na charaktere
obchodu (množstvo, cena, náklady na prepravu, vzdialenosť a pod.) žiadať
kupujúceho o autorizáciu objednávky dôveryhodným spôsobom, napr. telefonicky
alebo písomne. Na vznik zmluvy však toto potvrdenie nemá vplyv. Vzniknutú zmluvu
(vrátane dohodnutej ceny) možno meniť alebo rušiť len na základe dohody strán
alebo na základe zákonných dôvodov.
Ak je medzi predávajúcim a kupujúcim uzatvorená dlhodobá rámcová písomná kúpna
zmluva, elektronická objednávka sa v takomto prípade riadi touto zmluvou, ak to
podmienky elektronického obchodu dovoľujú.
Vzťahy a prípadné spory, ktoré vzniknú na základe zmluvy, budú riešené výlučne
podľa platného práva Slovenskej republiky a budú riešené súdmi Slovenskej
republiky.
Zmluva je uzatváraná v slovenskom jazyku. Ak vznikne pre potrebu kupujúceho
preklad textu zmluvy, platí, že v prípade sporu o výklad pojmov platí výklad
zmluvy v slovenskom jazyku.
Tieto podmienky sú dostupné na internetových stránkach elektronického obchodného
domu na adrese www.jvk.sk/obchodnep ,
a preto je kupujúcim umožnená ich archivácia a reprodukcia.
V prípade nákupu tovaru alebo služieb spotrebiteľom je týmto obchodným
podmienkám nadriadený zákon č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji
tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo
zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a
doplnení niektorých zákonov, v platnom znení.
Odstúpenie od zmluvy
Odstúpenie od zmluvy
kupujúcim – spotrebiteľom
Spotrebiteľ je oprávnený bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy do štrnástich
kalendárnych dní od prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí
služby v zmysle §7 ods. (1) zákona č. 102/2014 Z. z.
Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred
začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy, teda pred prevzatím tovaru.
Predávajúci vráti kupujúcemu peniaze po vzájomnej dohode na kupujúcim písomne
uvedený účet alebo osobne na prevádzke prevádzkovateľa, vrátenie tovaru nesmie
byť formou dobierky!
Predávajúci je podľa § 10 ods. 4 zákona č. 102/2014 Z.z. v znení neskorších
predpisov oprávnený požadovať od spotrebiteľa preplatenie zníženia hodnoty
tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad
rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.
Ak sa spotrebiteľ a
predávajúci nedohodnú inak, spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej
predmetom sú:
poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom
spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením
tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby,
a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,
predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na
finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas
plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru
vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,
predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu
ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po
dodaní porušený,
vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré spotrebiteľ výslovne požiadal
predávajúceho; to neplatí pre zmluvy o službách a zmluvy, ktorých predmetom je
predaj iného tovaru ako náhradných dielov potrebných na vykonanie opravy alebo
údržby, ak boli uzavreté počas návštevy predávajúceho u spotrebiteľa a
spotrebiteľ si tieto služby alebo tovary vopred neobjednal,
predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh
alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento
obal rozbalil,
poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho
poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že
bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie
od zmluvy.
Uplatnenie práva na
odstúpenie od zmluvy
Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy podľa § 7 ods. 1 zákona
č. 102/2014 Z. z. u predávajúceho v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na
inom trvanlivom nosiči; ak bola zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva
spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy stačí akékoľvek jednoznačne formulované
vyhlásenie spotrebiteľa vyjadrujúce jeho vôľu odstúpiť od zmluvy (ďalej len „oznámenie
o odstúpení od zmluvy“). Spotrebiteľ môže použiť
formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý si môže stiahnuť.
Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o
odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty
podľa § 7 ods. 1. zákona č. 102/2014 Z. z.,
Pri pochybnostiach o doručení sa spotrebiteľom odoslané oznámenie o odstúpení od
zmluvy považuje za doručené uplynutím času primeraného použitému spôsobu
doručovania, ak spotrebiteľ vie preukázať jeho odoslanie na adresu oznámenú
spotrebiteľovi predávajúcim v súlade s § 3 ods. 1 písm. b) až d) zákona č.
102/2014 Z. z.. alebo na adresu, ktorej zmena bola spotrebiteľovi náležite
oznámená predávajúcim po uzavretí zmluvy. Ak poštovú zásielku, ktorej obsahom je
oznámenie o odstúpení od zmluvy, nemožno dodať predávajúcemu z dôvodov podľa
osobitného predpisu, oznámenie o odstúpení od zmluvy sa považuje za doručené
dňom jeho odoslania predávajúcemu na adresu podľa prvej vety,
Ak predávajúci na svojom webovom sídle umožňuje, aby spotrebiteľ odstúpil od
zmluvy použitím na to určenej osobitnej funkcie alebo formulára na odstúpenie od
zmluvy, predávajúci je povinný ihneď po prijatí odstúpenia od zmluvy poskytnúť o
tom spotrebiteľovi potvrdenie na trvanlivom nosiči,
Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, zrušuje sa od začiatku aj každá doplnková
zmluva súvisiaca so zmluvou, od ktorej spotrebiteľ odstúpil. Od spotrebiteľa nie
je možné požadovať žiadne náklady alebo iné platby v súvislosti so zrušením
doplnkovej zmluvy okrem úhrady nákladov a platieb uvedených v § 9 ods. 3 a § 10
ods. 3 zákona č. 102/2014 Z. z.a ceny za službu, ak je predmetom zmluvy
poskytnutie služby a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,
Dôkazné bremeno o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy znáša spotrebiteľ.
Povinnosti predávajúceho
pri odstúpení od zmluvy
Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa
doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy, vrátiť spotrebiteľovi všetky platby,
ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane
nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov; tým nie je
dotknuté ustanovenie § 8 ods. 5 zákona č. 102/2014 Z. z.,
Predávajúci je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby podľa odseku 1 zákona č.
102/2014 Z. z.. rovnakým spôsobom, aký použil spotrebiteľ pri svojej platbe. Tým
nie je dotknuté právo spotrebiteľa dohodnúť sa s predávajúcim na inom spôsobe
platby, ak v súvislosti s tým spotrebiteľovi nebudú účtované žiadne ďalšie
poplatky,
Predávajúci nie je povinný uhradiť spotrebiteľovi dodatočné náklady, ak si
spotrebiteľ výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný
spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel
medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil spotrebiteľ, a nákladmi na
najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim,
Pri odstúpení od zmluvy, predmetom ktorej je predaj tovaru, predávajúci nie je
povinný vrátiť spotrebiteľovi platby podľa odseku 1 zákona č. 102/2014 Z. z.
pred tým, ako mu je tovar doručený alebo kým spotrebiteľ nepreukáže zaslanie
tovaru späť predávajúcemu, ibaže predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne
osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby.
Strata nároku na
odstúpenie od zmluvy
Ak sa má na základe zmluvy o službách začať
poskytovanie služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy alebo ak
spotrebiteľ o poskytovanie služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy
požiada, predávajúci je povinný
poučiť spotrebiteľa o tom, že udelením súhlasu so začatím poskytovania služby
pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy stráca po úplnom poskytnutí služby
právo na odstúpenie od zmluvy, a
vyžiadať od spotrebiteľa výslovný súhlas so začatím poskytovania služby pred
uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a vyhlásenie o tom, že spotrebiteľ bol
riadne poučený podľa predchádzajúceho odseku.
Pred začatím poskytovania elektronického obsahu
inak ako na hmotnom nosiči pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy je
predávajúci povinný
poučiť spotrebiteľa o tom, že udelením súhlasu so začatím poskytovania
elektronického obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy stráca právo
na odstúpenie od zmluvy, a
vyžiadať od spotrebiteľa výslovný súhlas so začatím poskytovania elektronického
obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a vyhlásenie o tom, že
spotrebiteľ bol riadne poučený podľa predchádzajúceho odseku.
Spotrebiteľ je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať
tovar späť alebo ho odovzdať predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na
prevzatie tovaru. To neplatí, ak predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne
osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby. Lehota podľa prvej vety sa
považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný
deň lehoty.
Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, znáša náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu
podľa §10 ods. 3 zákona č. 102/2014 Z. z. a ak odstúpi od zmluvy uzavretej na
diaľku, aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je
možné vrátiť prostredníctvom pošty.
Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy o službách a pred začatím poskytovania služieb
udelil výslovný súhlas podľa § 4 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z. z., spotrebiteľ je
povinný uhradiť predávajúcemu iba cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa
doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy.
Odstúpenie od zmluvy
kupujúcim - podnikateľom
V prípade, že kupujúci je podnikateľ, môže byť kupujúcemu ponúknuté náhradné
odstúpenie od kúpnej zmluvy v závislosti na stave vráteného tovaru, ušlej záruky
a aktuálnej ceny vráteného tovaru. Stav tovaru je zhodnotený predávajúcim. V
prípade nedohodnutia podmienok akceptovateľných pre obe strany, bude tovar
vrátený na náklady predávajúceho späť. Predávajúci je oprávnený účtovať
kupujúcemu prípadné ďalšie vzniknuté náklady.
Odstúpenie od zmluvy predávajúcim
Predávajúci má právo zrušiť objednávku, ak z dôvodu vypredania zásob alebo
nedostupnosti tovaru nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej
týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom
obchode, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na náhradnom plnení. O stornovaní
objednávky bude kupujúci informovaný telefonicky a/alebo mailom.
V prípade, že kupujúci už zaplatil za zrušenú objednávku na tovar časť alebo
celú kúpnu cenu, bude mu táto čiastka vrátená do 15 dní od zrušenia objednávky
bezhotovostným prevodom na ním určený účet pokiaľ sa spolu nedohodneme inak.
Alternatívny spôsob riešenia sporov
Vážený spotrebiteľ. Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste
spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o
nápravu nám zašlite na našu emailovú adresu
jvk@jvk.sk
Ak Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od
jej odoslania na uvedenú emailovú adresu, prípadne nebudete spokojný s našim
riešením, potom na základe novelizovaného Zákona č. 102/2014 a Zákona č.
391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na
alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov.
Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Na podanie
návrhu môžete využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle
príslušného ministerstva a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.
Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov k dátumu 1.4.2016:
https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1
Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho
riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.
Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú
inšpekciu je ars@soi.sk.
Subjekt alternatívneho
riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napríklad:
ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur;
ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by
bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, a podobne.
Spotrebiteľ môže podať
sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá
je dostupná online na:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK
Tu môže sťažnosť podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ.
Dodacie podmienky a
termíny
Miestom plnenia zmluvy sa rozumie bydlisko (sídlo) alebo miesto podnikania
kupujúceho uvedené v registračnom formulári obchodu alebo vo formulári
objednávky. Tovar dodá predávajúci prostredníctvom využitia služieb tretích
subjektov (UPS) alebo dodá tovar vlastnými prostriedkami, resp. na základe
dohody s kupujúcim (možnosť výberu pri zadávaní objednávky) bude tovar
pripravený u predávajúceho, kde si ho kupujúci preberie do 7 dní po výzve od
predávajúceho.
Dodanie tovaru je uskutočnené jeho odovzdaním kupujúcemu, prípadne pošte alebo
prvému dopravcovi na prepravu ku kupujúcemu.
Záväzok dodať tovar sa považuje za splnený aj v prípade, ak zákazník neprevezme
tovar v dohodnutom čase a na dohodnutom mieste, resp. odmietne tovar prevziať. V
prípade, ak si zákazník tovar neprevezme a tovar sa nám vráti späť, máme právo
od kúpnej zmluvy odstúpiť a od zákazníka požadovať náhradu nákladov spojených s
vrátením tovaru (poštovné súvisiace so spätným zaslaním tovaru). Opätovné
doručenie zásielky je možné len po vzájomnej dohode.
Vlastnícke právo na tovar prechádza na kupujúceho pod podmienkou zaplatenia
kúpnej sumy v plnej výške.
Predávajúci dodá tovar ozačený v dobe objednávky ako Skladom kupujúcemu čo možno
v najkratšej dobe (t. j. spravidla do 3 dní) po prijatí elektronickej objednávky
ak sa jedná o tovar na dobierku. V prípade platby predom sa doba dodania odvíha
od prijatia platby na účet predavajúceho.
Doba pre dodanie tovaru môže byť vo výnimočných prípadoch dlhšia (v závislosti
od dostupnosti tovaru), po osobitnom písomnom dohodnutí obidvoch strán.
Nedodanie tovaru do určeného termínu oprávňuje kupujúceho odstúpiť od zmluvy.
Tovar bude dodaný kupujúcemu v bežných obaloch, s výnimkou prípadov, ak z povahy
tovaru alebo na základe dohody vyplývajú špeciálne požiadavky.
Kupujúci, ktorý je podnikateľom, je povinný (kupujúcemu, ktorý je spotrebiteľom,
je tento postup odporúčaný), aby bezprostredne pri dodaní prekontroloval spolu s
dopravcom stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť pásky s firemným logom,
poškodenie krabice) podľa priloženého prepravného listu. Kupujúci je oprávnený
odmietnuť prevzatie zásielky, ktorá nie je v zhode s kúpnou zmluvou tým, že
zásielka je napr. neúplná alebo poškodená. Ak takto poškodenú zásielku kupujúci
od prepravcu prevezme, je nevyhnutné poškodenie popísať v odovzdávacom protokole
prepravcu.
Platobné podmienky
Možnosti platby:
Platba v hotovosti alebo platobnou kartou pri
prevzatí tovaru v predajni,
Platba vopred bankovým prevodom,
Platba cez internetové rozhranie banky,
Na dobierku pri doručení tovaru (hotovosť preberá od zákazníka prepravca),
Kúpna cena je splatná najneskôr pri prevzatí tovaru (od kuriéra, u
prevádzkovateľa) prípadne v termíne uvedenom na faktúre, zálohovej faktúre alebo
pri vytvorení objednávky.
Ak je cena tovaru hradená prostredníctvom elektronického platobného styku, je
tovar expedovaný prednostne po pripísaní celkovej ceny vrátane DPH v prospech
účtu predávajúceho.
Predávajúci si vyhradzuje právo pri cene objednávky vyššej ako 100 Eur požadovať
od kupujúceho platbu vopred (zálohovou faktúrou, platbou cez elektronické
bankovníctvo alebo platbu platobnou kartou), ak sa prevádzkovateľ a kupujúci
nedohodnú príhodným spôsobom inak. V prípade odmietnutia zaplatiť objednávku
vopred, predávajúci považuje objednávku za neplatnú.
Záručné podmienky a
doklady
Prevádzkovateľ dodá s tovarom alebo elektronicky kupujúcemu najneskôr spolu s
dodaním tovaru tovaru všetky náležité doklady, ktoré sa k tovaru vzťahujú, najmä
faktúru a dodací list s uvedenými zárukami.
Predávajúci zodpovedá za závady, ktoré sa na predanom tovare prejavia v záručnej
dobe spôsobené závadou materiálu, funkčnou chybou alebo za závady spôsobené pri
výrobe, montáži alebo inštalácii vykonanej pracovníkmi predávajúceho.
Záruka sa nevzťahuje na závady spôsobené neodbornou obsluhou, neprimeraným
zaobchádzaním, použitím či inštaláciou, ktorá je v rozpore s používateľskou
príručkou, elektrostatickým výbojom alebo na závady spôsobené nadmerným
mechanickým opotrebením. Záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku
živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných
podmienok alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach.
Záruka zaniká v prípade neoprávneného zásahu do tovaru osobou, ktorá k vykonaniu
zásahu nebola výslovne prevádzkovateľom alebo výrobcom tovaru zmocnená.
Záručné podmienky na tovar sú bližšie špecifikované Reklamačným poriadkom
predávajúceho a platnými právnymi predpismi SR.
Ochrana a spracovávanie
osobných údajov
Viac informácií v súvislosti so spracúvaním osobných údajov, Vám v zmysle čl. 13
Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady EÚ 2016/679 (GDPR) z 27. apríla 2016 o
ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a voľnom pohybe takýchto
údajov, poskytneme v časti Ochrana osobných údajov.
Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v
rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám
zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § 62 zák. č. 351/2011 Z.
z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete
zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie
osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi
vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej
spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej
spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa
spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely
môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše
osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej
tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v
rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku
odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade
vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.
Otváracia doba
Otváacia doba pre obchodné priestory na adrese: 29. augusta 363, Most pri
Bratislave je zverejnená na
https://www.jvk.sk/hodiny
Objednávky cez internetový obchod na internetovej adrese
www.jvk.sk 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
Ceny
Všetky ceny za tovar a služby a všetky poplatky v
internetovom obchode sú uvádzané vrátane DPH
Predávajúci na základe svojej obchodnej stratégie prideľuje zľavy, ktoré nie sú
zo strany kupujúceho nárokovateľné, pokiaľ nie sú uvedené na stránkach
prevádzkovateľa v deň objednávky.
Predávajúci stanovuje poštovné a balné, ktoré sa v objednávke pripočítava k
hodnote tovaru a ktoré je kupujúci povinný zaplatiť spolu s cenou tovaru tak,
ako je to uvedené na objednávke. O výške poštovného a balného informuje na
internetovej stránke www.jvk.sk/doprava
Záverečné a prechodné
ustanovenia
Tieto Všeobecné obchodné podmienky platia v znení uvedenom na internetovej
stránke prevádzkovateľa v deň odoslania elektronickej objednávky s výnimkou, ak
je medzi oboma stranami dohodnuté inak,
Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci bez výhrad akceptuje všetky
ustanovenia Všeobecných obchodných podmienok a Reklamačného poriadku v znení
platnom v deň odoslania tejto objednávky,
Vzťahy medzi oboma stranami, ktoré nie sú upravené týmito Všeobecnými obchodnými
podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka,
Obchodného zákonníka a inými súvisiacimi právnymi predpismi,
Prípadné spory medzi stranami, ktoré nebudú riešiteľné vzájomnou dohodou oboch
strán, budú riešené výlučne podľa platného práva Slovenskej republiky a budú
riešené súdmi Slovenskej republiky,
Aktuálne obchodné podmienky nadobudli platnosť 1.1.2019.